Najpouzdaniji način komunikacije za razvoj uspešne karijere, timova i poslovanja, jer obezbeđuje taktičnost i adekvatno zauzimanje za sopstvene stavove

Asertivnost osnov uspešne karijere i poslovanja

Za uspeh u poslu osim stručnosti i iskustva neophodna je hrabrost i adekvatno zauzimanje za ono u šta verujete. Da biste to postigli potrebno je da poštujete nekoliko principa koje asertivnost čine jednom od najvažnijih liderskih i profesionalnih veština.

Benefiti treninga

Nakon ove obuke učesnici će biti u mogućnosti da:
  • Budu produktivniji, zadovoljniji i efikasniji u radu
  • Povećaju samopoštovanje i samopouzdanje, budu uporniji i izgrade kredibilitet
  • Prikladno postave granice u odnosu sa drugima i obezbede sebi izbor u datoj situaciji
  • Preuzmu adekvatnu odgovornost za sopstveni izbor
  • Razviju asertivan govor tela i koriste jezik i ton primeren razgovoru
  • Izgrade produktivne interpersonalne i profesionalne odnose
  • Izbegnu manipulacije, adekvatno upute i prime kritiku i pohvalu
  • Konstruktivno rešavaju konflikte
  • Izbore se sa tremom na javnim nastupima, bolje kontrolišu anksioznost, stres i socijalnu stidljivost

Kome je trening namenjen:

Linijskim menadžerima, supervizorima, tim liderima, vođama timova… Svima koji su novi u svetu rukovođenja ili do sada nisu prošli obuku o osnovama upravljanja ljudima.

Teme koje se obrađuju:

Modul 1: Kako da prepoznate stilove komunikacije
  • (4 stila komunikacije i njihove karakteristike, pozicije koje zauzimate u komunikaciji, identifikacija sopstvenog dominantnog stila komunikacije)
Modul 2: Asertivna prava
  • (Univerzalna prava svakog ljudskog bića da se zauzme za sebe, prava koja narušavamo sebi i drugima)
Modul 3: Iracionalna uverenja koja sprečavaju asertivno ponašanje
  • (Kako gradimo sliku o sebi, drugim ljudima i svetu, i kako to utiče na našu komunikaciju)
Modul 4: Emocije i stres
  • (Kako nastaju emocije, šta ih pokreće i kako utiču na komunikaciju)
Modul 5: Igranje uloga koje sprečavaju asertivno ponašanje
  • (Psihološke igre koje se igraju u organizaciji:  Ne talasaj, Samo želim da ti pomognem, Vidi šta sam napravio zbog tebe, Tako šef kaže..)
Modul 6: Tipovi asertivne komunikacije
  • (6 tipova asertivnosti i okolnosti u kojima se primenjuju)
Modul 7: Manipulacija
  • (Kako da prepoznate i izbegnete manipulaciju, 3 paketa tehnika)
Modul 8: Kako uputiti i primiti kritiku
  • (5 principa asertivne kritike, šema i forme asertivno upućene kritike)
Modul 9: Kako ulaziti u konstruktivne konflikte
  • (Kako nastaju konflikti i kako ulaziti u konstruktivne konflikte – 5 modela rešavanja konflikta)
Modul 10: Pohvala
  • (Kako uputiti i primiti pohvalu)

Struktura i trajanje:

Trening se odvija kroz 10 modula u ukupnom trajanju od 15h. Osim predavanja, podrazumeva veliki broj vežbi baziranih na ličnom iskustvu, kao  i rad na primerima iz realnog poslovnog okruženja.
U sklopu obuke na zahtev klijenta mogu se uključiti i testovi kojima se mere: stilovi komunikacije, stepen asertivnosti, emocionalno reagovanje i lični stil reagovanja u konfliktu.
Može se organizovati kao dvodnevni trening, ili kroz 10 susreta u trajanju od po 90 minuta.
Zatražite ponudu

Zatražite ponudu

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija

Scroll to Top