Veština prenošenja prave poruke, pravoj osobi sa predviđenim i željenim ishodom
- Početna
- /
- Efektivna poslovna komunikacija
Efektivna poslovna komunikacija
Da bi komunikacija bila efektna, neophodno je poznavati psihologiju ljudi sa kojima komunicirate, okolnosti suprotnog entiteta i sve aspekte vizuelnog, auditivnog i kinetičkog jezika.
Ovaj inovativni trening-program jedinstven po pristupu, metodologiji i efektima koje postiže usmeren je na:
- razvijanje ličnih potencijala učesnika
- savladavanje principa, tehnika i alata efektivne komunikacije
bazične veštine uspešnog liderstva, pregovaranja, javnog nastupa, prodaje i napredovanja u karijeri.
Benefiti treninga
Nakon ove obuke učesnici će biti u mogućnosti da:
- Dostignu viši stepen samopouzdanja u ličnom i profesionalnom nastupu
- Razumeju barijere i filtere u komunikaciji i kako da njima upravljaju
- Prenesu svoju poruku jasno i odlučno, izbegnu dvosmislenosti i izvrše željeni uticaj
- Na adekvatan način prezentuju sebe, sopstvene ideje i posao kojim se bave
- Da se u svakoj važnoj situaciji povežu sa drugim ljudima koristeći efektivne tehnike postavljanja pitanja, slušanja i govora tela i razumeju njihovu percepciju i sopstveni uticaj na njih
- Efektivno grade poslovnu mrežu uključujući (pozdravljanje, upoznavanje, predstavljanje i ćaskanje)
- Donose razumne etičke izbore na osnovu odgovarajućih principa i izgrade veće poverenje u poslovnom svetu
Kome je trening namenjen:
Zainteresovanim pojedincima kojima poslovna pozicija i poslovni uspeh zavise od stepena efektivnosti komunikacije i kojima je neophodno da poboljšaju sopstvene veštine kako bi bolje dopreli do drugih ljudi i izvršili željeni uticaj.
Teme koje se obrađuju:
Modul 1: Razumevanje komunikacije
- (Komunikacioni ciklus, principi i organizacioni kontekst)
- (Sfere uticaja, benefiti u profesionalnom okruženju, primena i efekti)
- (Specifičnost organizacione kulture, rad u internacionalnim timovima, upotreba tehnologija, akronimi specifičnih industrija)
- (Opažanje, perspektiva, empatija i stvaranje impresije. Zauzimanje pozicije i stilovi komunikacije)
- (Dijadna komunikacija, klarifikacija i refleksija. Šest aspekata orjentacije slušaoca. Integracija tehnike postavljanja pitanja u aktivnom slušanju)
- (Lična i psihologija sagovornika, „čitanje“ skrivenih poruka i gestova)
- (Jasnost i preciznost poruka, izbegavanje zamki i stvaranje uticaja)
- (Upoznavanje sa različitim modelima efektivne komunikacije i njihovom primenom u zavisnosti od konteksta: javni nastup, intervju, sastanak, delegiranje, kratka konverzacija)
- (Ostavljanje prvog utiska, efektivno predstavljanje. Demonstriranje samopouzdnja, kredibilnosti i kompetentnosti, kontrolisanje treme)
Struktura i trajanje:
Trening se odvija kroz 9 modula u formi iskustveno-edukativne radionice u ukupnom trajanju od 14 sati. Može se organizovati kao dvodnevni trening, ili kroz više kraćih radionica u zavisnosti od mogućnost polaznika.
Zatražite ponudu
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija