Veština prenošenja prave poruke, pravoj osobi sa predviđenim i željenim ishodom

Efektivna poslovna komunikacija

Da bi komunikacija bila efektna, neophodno je poznavati psihologiju ljudi sa kojima komunicirate, okolnosti suprotnog entiteta i sve aspekte vizuelnog, auditivnog i kinetičkog jezika.
Ovaj inovativni trening-program jedinstven po pristupu, metodologiji i efektima koje postiže usmeren je na:
bazične veštine uspešnog liderstva, pregovaranja, javnog nastupa, prodaje i napredovanja u karijeri.

Benefiti treninga

Nakon ove obuke učesnici će biti u mogućnosti da:
  • Dostignu viši stepen samopouzdanja u ličnom i profesionalnom nastupu
  • Razumeju barijere i filtere u komunikaciji i kako da njima upravljaju
  • Prenesu svoju poruku jasno i odlučno, izbegnu dvosmislenosti i izvrše željeni uticaj
  • Na adekvatan način prezentuju sebe, sopstvene ideje i posao kojim se bave
  • Da se u svakoj važnoj situaciji povežu sa drugim ljudima koristeći efektivne tehnike postavljanja pitanja, slušanja i govora tela i razumeju njihovu percepciju i sopstveni uticaj na njih
  • Efektivno grade poslovnu mrežu uključujući (pozdravljanje, upoznavanje, predstavljanje i ćaskanje)
  • Donose razumne etičke izbore na osnovu odgovarajućih principa i izgrade veće poverenje u poslovnom svetu

Kome je trening namenjen:

Zainteresovanim pojedincima kojima poslovna pozicija i poslovni uspeh zavise od stepena efektivnosti komunikacije i kojima je neophodno da poboljšaju sopstvene veštine kako bi bolje dopreli do drugih ljudi i izvršili željeni uticaj.

Teme koje se obrađuju:

Modul 1: Razumevanje komunikacije
  • (Komunikacioni ciklus, principi i organizacioni kontekst)
Modul 2: Šta je efektivna komunikacija
  • (Sfere uticaja, benefiti u profesionalnom okruženju, primena i efekti)
Modul 3: Barijere u komunikaciji
  • (Specifičnost organizacione kulture, rad u internacionalnim timovima, upotreba tehnologija, akronimi specifičnih industrija)
Modul 4: Razumevanje lične pozicije i intrapersonalnih barijera
  • (Opažanje, perspektiva, empatija i stvaranje impresije. Zauzimanje pozicije i stilovi komunikacije)
Modul 5: Aktivno slušanje
  • (Dijadna komunikacija, klarifikacija i refleksija. Šest aspekata orjentacije slušaoca. Integracija tehnike postavljanja pitanja u aktivnom slušanju)
Modul 6: Pravila paraverbalne i neverbalne komunikacije
  • (Lična i psihologija sagovornika, „čitanje“ skrivenih poruka i gestova)
Modul 7: Pravila verbalne komunikacije
  • (Jasnost i preciznost poruka, izbegavanje zamki i stvaranje uticaja)
Modul 8: Principi efektivne komunikacije
  • (Upoznavanje sa različitim modelima efektivne komunikacije i njihovom primenom u zavisnosti od konteksta: javni nastup, intervju, sastanak, delegiranje, kratka konverzacija)
Modul 9: Građenje poslovne mreže
  • (Ostavljanje prvog utiska, efektivno predstavljanje. Demonstriranje samopouzdnja, kredibilnosti i kompetentnosti, kontrolisanje treme)

Struktura i trajanje:

Trening se odvija kroz 9 modula u formi iskustveno-edukativne radionice u ukupnom trajanju od 14 sati. Može se organizovati kao dvodnevni trening, ili kroz više kraćih radionica u zavisnosti od mogućnost polaznika.
Zatražite ponudu

Zatražite ponudu

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija

Scroll to Top