Mentorski program i obuka za menadžere prve linije u savladavanju i implementaciji Front Line Management Process-a, koji će Vam omogućiti efikasnije upravljanje timovima i unapređenje svakodnevnih operacija

Menadžer prve linije – FLM Process

Front Line Management Process se odnosi na upravljanje operacijama i timovima koji su u direktnoj interakciji sa krajnjim korisnicima ili kupcima. Najčešće ga sprovode menadžeri prve linije, koji su i najzaslužniji za uspeh egzekucije.
Bez obzira na to da li se radi o proizvodnji, distribuciji, prodaji ili pružanju usluga, cilj ovog programa je da osposobi neposredne rukovodioce za efikasnu implementaciju i sprovođenje procesa.
Neki od ključnih izazova sa kojima se susreće ova menadžerska linija su:
Uspostavljanje i efikasno sprovođenje Front Line Management Process-a donosi brojne benefite kompaniji i zaposlenima:
  • Povećanje operativne efikasnosti, optimizaciju resursa, bržu reakciju na problematiku;
  • Unapređenje kvaliteta proizvoda i usluge, bolju kontrola kvaliteta i brže povratne informacije;
  • Povećanje zadovoljstva kupaca, brže rešavanje problema, personalizovanu uslugu;
  • Povećanje stepena angažovanosti, motivacije i razvoja karijere zaposlenih;
  • Veću otpornost zaposlenih na stres i promene;
  • Povećanje transparentnosti, kontrole i unapređenje timskog rada;
Ovaj program se fokusira na obuku menadžera prve linije za uspešno upravljanje timovima u okviru svakodnevnih operacija, osiguravajući da se svaki aspekt poslovanja obavlja sa maksimalnom efikasnošću i kvalitetom.
Nakon ove obuke učesnici će biti osposobljeni da:

Kome je trening namenjen:

Menadžerima prve linije kao i onima koji se pripremaju za ovu menadžersku poziciju: supervizorima u maloprodajnim objektima, supervizorima proizvodnje, prodaje i distribucije, team leader-ima u različitim industrijama koji rukovode operativnim timovima.

Teme koje se obrađuju:

Modul 1: Razumevanje uloge i odgovornosti menadžera prve linije
  • (Osnove supervizorskog okvira u izvršavanju organizacijskih zadataka)
Modul 2: Operativno planiranje
  • (Postavljanje dnevnih, nedeljnih i mesečnih planova radnih zadatka i resursa. Usklađivanje aktivnosti između različitih članova tima ili sektora kako bi se osigurao neprekidan tok rada)
Modul 3: Procena ljudskih resursa
  • (Primena alata za procenu potencijala zaposlenih u odnosu na potrebe poslovanja i uspostavljanje planova rada koji uključuju ciljeve radnog učinka i profesionalnog razvoja)
Modul 4: Uspostavljanje Front Line Management Process-a
  • (Metodologija, elementi, koraci u implementaciji)
Modul 5: Koučing i vođenje sastanaka
  • (Primena osnovnih elemenata koučinga u sprovođenju F2F i Work-With modela rada. Organizacija i vođenje sastanaka)
Modul 6: Komunikacioni alati menadžera prve linije
  • (Uspostavljanje i komunikacija standarda i očekivanja, adekvatno upućivanje feedback-a. Upravljanje otporima i očekivanjima)
Modul 7: Implementacija procesa
  • (Obezbeđivanje procesa promena)

Struktura i trajanje:

Trening se odvija kroz 7 modula u ukupnom trajanju od 18h.
Zatražite ponudu

Zatražite ponudu

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija

Scroll to Top