Deep dive analiza poslovanja
  • Početna
  • /
  • Optimizacija poslovnih procesa i organizacije

Optimizacija poslovnih procesa i organizacije

Ova konsultantska usluga namenjena je organizacijama u razvoju, koje su dostigle nivo na kome je neophodno da redefinišu i optimizuju svoje poslovne procese i ljudske resurse, kako bi obezbedili dalji održivi razvoj poslovanja.
Svaka organizacija ima svoj životni ciklus, i jako je važno da se aktivno i kontinuirano bavi svim aspektima koje utiču na profitabilnost i održivi rast u svakoj od faza svog razvoja.
U praksi je često fokus na širenju poslovanja, pozicioniranja na tržištu, ostvarivanju profita ili unapređenju kvaliteta proizvoda ili usluga ka klijentu. Organizacija raste, procesi se usložnjavaju, tržišni uslovi menjaju. Pitanje je da li procesi i postavke sa kojima ste krenuli i dalje rade za vas.

Projektni zadaci na koje odgovaramo su:

01
Mapiranje postojećih procesa u organizaciji (procesa u okviru proizvodnje, prodaje, lanaca snabdevanja, korisničkog servisa, finansija, HR-a…);
02
Analiza efikasnosti procesa i resursa;
03
Redefinisanje i optimizacija procesa sa menadžmentom kompanije u skladu sa poslovnom strategijom i najboljom praksom;
04
Evaluacija ključnih zaposlenih i zaposlenih na ključnim pozicijama (procena kompetencija u odnosu na pozicije koje trenutno obavljaju);
05
Redefinisanje organizacione strukture, linija komunikacije i odgovornosti;
06
Utvrđivanje razvojnih potreba pojedinaca i timova;
07
Pružanje podrške u implementaciji usvojenog modela, kroz profesionalne obuke, mentoring i upravljanje promenama;
08
Istraživanje i kreiranje akcionog plana za unapređenje organizacione kulture u skladu sa strategijom i vrednostima organizacije.

Metodologija rada

U pripremnoj fazi, obavlja se inicijalni razgovor sa menadžerom/vlasnikom kompanije i obavlja prvo snimanje i upoznavanje sa organizacijom da bi se definisao obim projekta.
Prikupljanje informacija, njihova provera i uobličavanje u izlazni oblik se vrše kroz sledeće aktivnosti:
Izlazni rezultati i benefiti sprovođenja projekta:
  • Mapirani, optimizovani i dokumentovani procesi (nivoi odgovornosti, linije komunikacije, tokovi dokumentacije, tačke odlučivanja);
  • Postavljene osnove za dalje faze razvoja poslovanja organizacije;
  • Obezbeđivanje održivosti poslovanja i smanjivanje zavisnosti od raspoloživih ljudskih resursa i njihovih individualnih modela rada;
  • Jasno definisane odgovornosti na nivou odeljenja/sektora i pozicija;
  • Efektivnije i efikasnije donošenje odluka;
  • Jasne linije komunikacije i razmene informacija;
  • Efikasnije uvođenje novozaposlenih u operativno funkcionisanje;
  • Definisanje akcionog plana za razvijanje željene kulture i klime u organizaciji;
  • Definisane razvojne potrebe menadžmenta i srednjeg menadžmenta.
U saradnji sa svojim partnerima radimo i analizu profitabilnosti, optimizacija troškova i ulaganja (OPEX/CAPEX), uspostavljanje menadžment izveštavanja (P&L, BS, CF.), upravljanje rizicima.
Ukoliko ste zainteresovani za bliže upoznavanje sa uslugom – Zakažite sastanak.
Zakažite sastanak

Zakažite sastanak

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija

Scroll to Top