Najvažnija „stvar“ u komunikaciji jeste da čuješ ono što nije rečeno
- Početna
- /
- PAC komunikacioni model
PAC komunikacioni model
Dvodnevni program kreiran sa ciljem da učesnike upozna sa naprednim komunikacionim modelom, uz pomoć koga će naučiti da razumeju strukturu ličnosti sagovornika, motive i potrebe koje stoje iza njegovog ponašanja, kako bi komunikacijom postigli visok stepen efikasnosti i uticaja.
PAC model je baziran na teorijskom konceptu i tehnikama transakcione analize, teorije ličnosti i teorije komunikacije, koji se već 4O godina uspešno koristi u oblastima poslovanja, prodaje, obrazovanja, politici i implementira kao model komunikacije u institucijama i kompanijama širom sveta.
Benefiti treninga
Nakon ove obuke učesnici će biti u prilici da:
- Razumeju kako funkcioniše ličnost i kako ličnost izražavamo kroz komunikaciju
- Čitaju „skrivene poruke“ sagovornika i razumeju pozadinu (mišljenje, stavove, potrebe i motive)
- Analiziraju i unaprede sopstveni stil komunikacije
- Prilagode svoju komunikaciju različitim vrstama sagovornika, utiču na tok razgovora i postizanje željenog efekta
- Strateški se odnose prema teškim ponašanjima svojih saradnika, klijenata, zaposlenih
- Nauče kako da izgrade poverenje, steknu prednost i izvrše željeni uticaj putem komunikacije
- Da pomoću komunikacije utiču na ponašanje drugih ljudi i stvore produktivne profesionalne i lične odnose
Kome je trening namenjen:
- Ekspertima i liderima kao alat u ostvarivanju ciljeva i vizije
- HR profesionalcima: u proceni strukture ličnosti kandidata, medijaciji u spornim interpersonalnim odnosima, za lakšu identifikaciju razvojnih programa i ukoliko rade kao koučevi
- Preduzetnicima u prodaji i pregovorima, da znaju kako da „pročitaju“, dođu do ključnih informacija od sagovornika i utiču na dalji tok saradnje
- Supervizorima i menadžerima koji žele da povećaju efikasnost i uticaj u rukovođenju
- Svakom ko želi da bolje upozna sebe i unapredi veštine efikasne i uticajne komunikacije
Teme koje se obrađuju:
Modul 1: Komunikacija
- (Komunikacija kao proces stvaranja simbola. Zašto imamo potrebu da komuniciramo. Interpersonalna i poslovna komunikacija)
- (Kako formiramo pogled na svet koji određuje naš komunikacioni stil)
- (Razumevanje sopstvene i strukture ličnosti sagovornika)
- (Prepoznavanje osnovnih karakteristika verbalne i neverbalne komunikacije – „govora“ različitih delova ličnosti, čitanje i razumevanje konkretnih reči i fraza koje se koriste, gestova i emocionalnog reagovanja, ponašanja..)
- (3 pravila komunikacije, spoljašnje i unutrašnje transakcije, poruke na socijalnom i psihološkom planu)
- (Prepoznavanje potreba sagovornika i izgradnja odnosa poverenja, održavanje kontinuiteta u komunikaciji. Izbegavanje i upravljanje konfliktima, izgovorima, odbijanjima, manipulacijama. Pecanje delova ličnosti i preusmeravanje komunikacije u željenom pravcu)
Struktura i trajanje:
Struktuiran je kao dvodnevni trening, odvija se kroz 7 modula u ukupnom trajanju od 10h. Osim predavanja, podrazumeva veliki broj roll-play vežbi, testove kojima se mere stilovi komunikacije i kriterijumi koji utiču na njih i rad na primerima iz ličnog iskustava i realnog poslovnog okruženja.
Zatražite ponudu
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija