Strategija komunikacije u procesu promena - CCC Beograd

Obuka namenjena senior i top menadžerima za uspešno upravljanje promenama u organizaciji koja će omogućiti pozitivne rezultate bez obzira da li je promena inicirana unutrašnjim ili spoljašnjim uzrocima, ili potrebama

Strategija komunikacije u procesu promena

Strategija komunikacije u procesu promena je dvodnevni program kreiran sa ciljem da učesnike upozna sa:
Promene su danas jedina sigurna pojava u poslovnom svetu. Brzo reagovanje i prilagođavanje su osnova uspešnog poslovanja.
U istoj meri u kojoj je važno prepoznati postojanje potrebe za pokretanjem promena i njihovim adekvatnim upravljanjem, može se reći da je važna i izrada strategije komunikacije, ako ne čak i ključna za uspešnost sprovođenja procesa promena. Pravi izazov svakog menadžera i lidera jeste da savlada inerciju i otpore i stvori takvu klimu kod zaposlenih gde će promene doživljavati kao sopstvenu priliku, a ne kao na pretnju po njih ili njihov položaj.
Efektivna strategija upravljanja promenama mora da bude podržana efektivnom strategijom komunikacije zasnovanoj na pravilnom postavljanju očekivanja i uspešnom upravljanju percepcijama svih zainteresovanih strana tokom čitavog ciklusa promena.

Benefiti treninga

Nakon ove obuke učesnici će biti u mogućnosti da:
  • Primenjuju koncept i metodologiju upravljanja promenama;
  • Jasno definišu svrhu i cilj promene, adekvatno iniciraju procese transformacije, kreiraju i sprovedu detaljan akcioni plan;
  • Identifikuju i obuče agente promena;
  • Planski upravljaju svim fazama procesa promene;
  • Samostalno izrade strategiju komunikacije za sve faze procesa – pre, za vreme i nakon promena i sprovedu detaljan komunikacioni plan;
  • Uspešno upravljaju očekivanjima i otporima, percepcijama svih zainteresovanih strana u ovom procesu, podrže personalnu tranziciju zaposlenih i osnaže novu organizacionu kulturu.

Kome je trening namenjen:

Program “Strategija komunikacije u procesu promena“ je namenjen senior i top menadžerima koji imaju direktnu odgovornost da organizuju i sprovode promene u sopstvenoj organizaciji, HR profesionalcima kao i agentima promena
koji učestvuju u ovom procesu.

Teme koje se obrađuju:

I dan

  • Modul 1: Organizaciona promena
    (Pojam, vrste i klasifikacija promena. Razlozi pokretanja promena, karakteristike i dinamika. Faze procesa, modeli upravljanja i faktori uspešnosti)
  • Modul 2: Iniciranje promena
    (Prepoznavanje uzroka, razvijanje svesti o neophodnosti promena i donošenje odluke o promenama. Primena alata za identifikaciju agenata promena i njihovo angažovanje)
  • Modul 3: Dijagnoza organizacije
    (Metode i alati za prikupljanje i analizu podataka, identifikovanje uzroka promena)
  • Modul 4: Kreiranje vizije i planiranje i organizovanje promena
    (Određivanje aktivnosti, redosleda, nosioca, vremenskog okvira, resursa i tempa. Kreiranje timova i određivanje uloga)
  • Modul 5: Motivisanje zaposlenih
    (Definisanje strategije motivisanja, strategija razvoja i izazivanja nezadovoljstva, informisanja o realnoj situaciji, razvoja pozitivnih očekivanja. Tehnike motivisanja sa ciljem prihvatanja promena)
  • Modul 6: Sprovođenje promena
    (Koraci i aktivnosti procesa sprovođenja promena, upravljanje strukturom moći, personalnom tranzicijom, stabilizacija i kontrola uspešnosti promena)

II dan

  • Modul 7: Strategija komunikacije i proces promena
    (Tri postulata efektivne strategije komunikacije, vrednost komunikacije, tok komunikacije i lična promena. Faze strateške komunikacije)
  • Modul 8: Analiza i ciljevi
    (Modeli i vrste analiza, određivanje motivacionih i informativnih ciljeva)
  • Modul 9: Segmentiranje publike
    (Kriterijumi za segmentiranje publike, definisanje komunikacionih nivoa, segmentacija komunikacije)
  • Modul 10: Revizija komunikacije
    (Metod revidiranja komunikacije, analiza poruke, strategijaprenošenja poruka, kanali komunikacije, preporuke za uspešnu komunikaciju)
  • Modul 11: Komunikacioni plan i evaluacija
    (Izrada i sprovođenje komunikacionog plana. Kriterijumi i metodologija evaluacije komunikacione strategije)

Struktura i trajanje:

Struktuiran je kao dvodnevni trening, odvija se kroz 10 modula u ukupnom trajanju od 14h. Trening uključuje primere i korišćenje studiju slučaja iz biznisa, kao i radioničarski rad uz simulacije realnih primera u organizacionom kontekstu.
Zatražite ponudu

Zatražite ponudu

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija

Scroll to Top