Obuka namenjena senior i top menadžerima za uspešno upravljanje promenama u organizaciji koja će omogućiti pozitivne rezultate bez obzira da li je promena inicirana unutrašnjim ili spoljašnjim uzrocima, ili potrebama
- Razvojni programi
- /
- Ekspertske obuke
- /
- Strategija komunikacije u procesu promena
Strategija komunikacije u procesu promena
- Najvažnijim aspektima, metodama i tehnikama upravljanja promenama;
- Ulozi menadžera, potrebnim veštinama, osobinama i sposobnostima koje su neophodne za uspešno sprovođenje promena;
- Izradom efektivne strategije komunikacije i sprovođenjem komunikacionog plana.
Benefiti treninga
- Primenjuju koncept i metodologiju upravljanja promenama;
- Jasno definišu svrhu i cilj promene, adekvatno iniciraju procese transformacije, kreiraju i sprovedu detaljan akcioni plan;
- Identifikuju i obuče agente promena;
- Planski upravljaju svim fazama procesa promene;
- Samostalno izrade strategiju komunikacije za sve faze procesa – pre, za vreme i nakon promena i sprovedu detaljan komunikacioni plan;
- Uspešno upravljaju očekivanjima i otporima, percepcijama svih zainteresovanih strana u ovom procesu, podrže personalnu tranziciju zaposlenih i osnaže novu organizacionu kulturu.
Kome je trening namenjen:
Program “Strategija komunikacije u procesu promena“ je namenjen senior i top menadžerima koji imaju direktnu odgovornost da organizuju i sprovode promene u sopstvenoj organizaciji, HR profesionalcima kao i agentima promena
koji učestvuju u ovom procesu.
Teme koje se obrađuju:
I dan
- Modul 1: Organizaciona promena
(Pojam, vrste i klasifikacija promena. Razlozi pokretanja promena, karakteristike i dinamika. Faze procesa, modeli upravljanja i faktori uspešnosti) - Modul 2: Iniciranje promena
(Prepoznavanje uzroka, razvijanje svesti o neophodnosti promena i donošenje odluke o promenama. Primena alata za identifikaciju agenata promena i njihovo angažovanje) - Modul 3: Dijagnoza organizacije
(Metode i alati za prikupljanje i analizu podataka, identifikovanje uzroka promena) - Modul 4: Kreiranje vizije i planiranje i organizovanje promena
(Određivanje aktivnosti, redosleda, nosioca, vremenskog okvira, resursa i tempa. Kreiranje timova i određivanje uloga) - Modul 5: Motivisanje zaposlenih
(Definisanje strategije motivisanja, strategija razvoja i izazivanja nezadovoljstva, informisanja o realnoj situaciji, razvoja pozitivnih očekivanja. Tehnike motivisanja sa ciljem prihvatanja promena) - Modul 6: Sprovođenje promena
(Koraci i aktivnosti procesa sprovođenja promena, upravljanje strukturom moći, personalnom tranzicijom, stabilizacija i kontrola uspešnosti promena)
II dan
- Modul 7: Strategija komunikacije i proces promena
(Tri postulata efektivne strategije komunikacije, vrednost komunikacije, tok komunikacije i lična promena. Faze strateške komunikacije) - Modul 8: Analiza i ciljevi
(Modeli i vrste analiza, određivanje motivacionih i informativnih ciljeva) - Modul 9: Segmentiranje publike
(Kriterijumi za segmentiranje publike, definisanje komunikacionih nivoa, segmentacija komunikacije) - Modul 10: Revizija komunikacije
(Metod revidiranja komunikacije, analiza poruke, strategijaprenošenja poruka, kanali komunikacije, preporuke za uspešnu komunikaciju) - Modul 11: Komunikacioni plan i evaluacija
(Izrada i sprovođenje komunikacionog plana. Kriterijumi i metodologija evaluacije komunikacione strategije)
Struktura i trajanje:
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija