Obuka koja će omogućiti menadžerima da vladaju svim potrebnim alatima i upravljaju front line procesom, neophodnim za svakodnevno operativno rukovođenje svojim timovima i poslovanjem

Menadžer prve linije

Menadžeri koji su najodgovorniji i najzaslužniji za uspeh ili neuspeh kompanije su oni sa kojima top menadžment provodi najmanje vremena. Oni su središte i generatori poslovne strategije svake organizacije, jer nadgledaju izvršenje i odgovorni su za brojne svakodnevne kritične operacije.
Ljudi o kojima govorimo su supervizori prodaje, proizvodnje, team leader-i, često novo unapređeni, sa nedostatkom potpunih informacija, ali veoma odgovorni za rad timova i uticaj koji treba da izvrše nad njima.
Neki od ključnih izazova sa kojima se susreće ova menadžerska linija su:
  • Nedostatak duže mentorske podrške od strane nadređenih;
  • Upravljanje otporima kod zaposlenih;
  • Neadekvatna dvosmerna komunikacija;
  • Nedostatak pohvale ili priznanja za posao koji obavljaju;
  • Neizvesnost u pogledu sigurnosti radnog mesta;
  • Veliko opterećenje poslom.
Menadžer prve linije je program koji vas obučava da koristi sve neophodne alate u rukovođenju i upravljate front line procesom, neophodnim za svakodnevno operativno funkcionisanje timova i poslovanja.

Benefiti treninga

Nakon ove obuke učesnici će biti osposobljeni da:
  • Razumeju ulogu menadžera prve linije;
  • Adekvatno prihvate i preuzmu odgovornost za poziciju koju obavljaju;
  • Ovladaju svim neophodnim alatima za ovu menadžersku poziciju;
  • Upravljaju front line procesom;
  • Ostvaruju merljive i očekivane rezultate.

Kome je trening namenjen:

Menadžerima prve linije kao i onima koji se pripremaju za ovu menadžersku poziciju: supervizorima u maloprodajnim objektima, supervizorima proizvodnje, prodaje i distribucije, team leader-ima u različitim industrijama koji rukovode operativnim timovima.

Teme koje se obrađuju:

  • Modul 1: Razumevanje uloge i odgovornosti menadžera prve linije
    (Osnove supervizorskog okvira u izvršavanju organizacijskih zadataka)
  • Modul 2: Planiranje
    (Alat za procenu potencijala zaposlenih u odnosu na potrebe poslovanja i uspostavljanje planova rada koji uključuju ciljeve radnog učinka i profesionalnog razvoja)
  • Modul 3: Front line process (FLP)
    (Definicija, ciljevi, elementi FLP-a)
  • Modul 4: Koraci FLP-a
    (Office-work, F2F, Team mtng, Work-With)
  • Modul 5: Komunikacioni i menadžerski alati FLP-a
    (Uspostavljanje i komunikacija standarda i očekivanja,  adekvatno upućivanje i primanje feedback-a. Upravljanje otporima, vremenom i delegiranje)

Struktura i trajanje:

Trening se odvija kroz 5 modula u ukupnom trajanju od 10h. Program sadrži veliki broj vežbi i simulacija iz realnog poslovnog okruženja.
Zatražite ponudu

Zatražite ponudu

Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portolija

Scroll to Top