Obuka koja će omogućiti menadžerima da vladaju svim potrebnim alatima i upravljaju front line procesom, neophodnim za svakodnevno operativno rukovođenje svojim timovima i poslovanjem
- Razvojni programi
- /
- Menadžerske / liderske veštine
- /
- Menadžer prve linije
Menadžer prve linije
Menadžeri koji su najodgovorniji i najzaslužniji za uspeh ili neuspeh kompanije su oni sa kojima top menadžment provodi najmanje vremena. Oni su središte i generatori poslovne strategije svake organizacije, jer nadgledaju izvršenje i odgovorni su za brojne svakodnevne kritične operacije.
Ljudi o kojima govorimo su supervizori prodaje, proizvodnje, team leader-i, često novo unapređeni, sa nedostatkom potpunih informacija, ali veoma odgovorni za rad timova i uticaj koji treba da izvrše nad njima.
Neki od ključnih izazova sa kojima se susreće ova menadžerska linija su:
- Nedostatak duže mentorske podrške od strane nadređenih;
- Upravljanje otporima kod zaposlenih;
- Neadekvatna dvosmerna komunikacija;
- Nedostatak pohvale ili priznanja za posao koji obavljaju;
- Neizvesnost u pogledu sigurnosti radnog mesta;
- Veliko opterećenje poslom.
Menadžer prve linije je program koji vas obučava da koristi sve neophodne alate u rukovođenju i upravljate front line procesom, neophodnim za svakodnevno operativno funkcionisanje timova i poslovanja.
Benefiti treninga
Nakon ove obuke učesnici će biti osposobljeni da:
- Razumeju ulogu menadžera prve linije;
- Adekvatno prihvate i preuzmu odgovornost za poziciju koju obavljaju;
- Ovladaju svim neophodnim alatima za ovu menadžersku poziciju;
- Upravljaju front line procesom;
- Ostvaruju merljive i očekivane rezultate.
Kome je trening namenjen:
Menadžerima prve linije kao i onima koji se pripremaju za ovu menadžersku poziciju: supervizorima u maloprodajnim objektima, supervizorima proizvodnje, prodaje i distribucije, team leader-ima u različitim industrijama koji rukovode operativnim timovima.
Teme koje se obrađuju:
- Modul 1: Razumevanje uloge i odgovornosti menadžera prve linije
(Osnove supervizorskog okvira u izvršavanju organizacijskih zadataka) - Modul 2: Planiranje
(Alat za procenu potencijala zaposlenih u odnosu na potrebe poslovanja i uspostavljanje planova rada koji uključuju ciljeve radnog učinka i profesionalnog razvoja) - Modul 3: Front line process (FLP)
(Definicija, ciljevi, elementi FLP-a) - Modul 4: Koraci FLP-a
(Office-work, F2F, Team mtng, Work-With) - Modul 5: Komunikacioni i menadžerski alati FLP-a
(Uspostavljanje i komunikacija standarda i očekivanja, adekvatno upućivanje i primanje feedback-a. Upravljanje otporima, vremenom i delegiranje)
Struktura i trajanje:
Trening se odvija kroz 5 modula u ukupnom trajanju od 10h. Program sadrži veliki broj vežbi i simulacija iz realnog poslovnog okruženja.
Zatražite ponudu
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija