Najpouzdaniji način komunikacije za razvoj uspešne karijere, timova i poslovanja, jer obezbeđuje taktičnost i adekvatno zauzimanje za sopstvene stavove
- Razvojni programi
- /
- Personalne veštine
- /
- Asertivnost
Asertivnost osnov uspešne karijere i poslovanja
Za uspeh u poslu osim stručnosti i iskustva neophodna je hrabrost i adekvatno zauzimanje za ono u šta verujete. Da biste to postigli potrebno je da poštujete nekoliko principa koje asertivnost čine jednom od najvažnijih liderskih i profesionalnih veština.
Benefiti treninga
Nakon ove obuke učesnici će biti u mogućnosti da:
- Budu produktivniji, zadovoljniji i efikasniji u radu
- Povećaju samopoštovanje i samopouzdanje, budu uporniji i izgrade kredibilitet
- Prikladno postave granice u odnosu sa drugima i obezbede sebi izbor u datoj situaciji
- Preuzmu adekvatnu odgovornost za sopstveni izbor
- Razviju asertivan govor tela i koriste jezik i ton primeren razgovoru
- Izgrade produktivne interpersonalne i profesionalne odnose
- Izbegnu manipulacije, adekvatno upute i prime kritiku i pohvalu
- Konstruktivno rešavaju konflikte
- Izbore se sa tremom na javnim nastupima, bolje kontrolišu anksioznost, stres i socijalnu stidljivost
Kome je trening namenjen:
Trening „ Asertivnost osnov uspešne karijere i poslovanja“ namenjen je svakom pojedincu, bez obzira na poziciju i hijerarhijski nivo u kompaniji, koji želi da poboljša ličnu efikasnost i poveća samopouzdanje u komunikaciji, adekvatnim zauzimanjem za svoje stavove uz istovremeno uvažavanje stavova drugih ljudi.
Teme koje se obrađuju:
I dan
- Modul 1: Kako da prepoznate stilove komunikacije
(4 stila komunikacije i njihove karakteristike, pozicije koje zauzimate u komunikaciji, identifikacija sopstvenog dominantnog stila komunikacije) - Modul 2: Asertivna prava
(Univerzalna prava svakog ljudskog bića da se zauzme za sebe, prava koja narušavamo sebi i drugima) - Modul 3: Iracionalna uverenja koja sprečavaju asertivno ponašanje
(Kako gradimo sliku o sebi, drugim ljudima i svetu, i kako to utiče na našu komunikaciju) - Modul 4: Emocije i stres
(Kako nastaju emocije, šta ih pokreće i kako utiču na komunikaciju) - Modul 5: Igranje uloga koje sprečavaju asertivno ponašanje
(Psihološke igre koje se igraju u organizaciji: Ne talasaj, Samo želim da ti pomognem, Vidi šta sam napravio zbog tebe, Tako šef kaže..)
II dan
- Modul 6: Tipovi asertivne komunikacije
(6 tipova asertivnosti i okolnosti u kojima se primenjuju) - Modul 7: Manipulacija
(Kako da prepoznate i izbegnete manipulaciju, 3 paketa tehnika) - Modul 8: Kako uputiti i primiti kritiku
(5 principa asertivne kritike, šema i forme asertivno upućene kritike) - Modul 9: Kako ulaziti u konstruktivne konflikte
(Kako nastaju konflikti i kako ulaziti u konstruktivne konflikte – 5 modela rešavanja konflikta) - Modul 10: Pohvala
(Kako uputiti i primiti pohvalu)
Struktura i trajanje:
Trening se odvija kroz 10 modula u ukupnom trajanju od 15h. Osim predavanja, podrazumeva veliki broj vežbi baziranih na ličnom iskustvu, kao i rad na primerima iz realnog poslovnog okruženja.
U sklopu obuke na zahtev klijenta mogu se uključiti i testovi kojima se mere: stilovi komunikacije, stepen asertivnosti, emocionalno reagovanje i lični stil reagovanja u konfliktu.
Može se organizovati kao dvodnevni trening, ili kroz 10 susreta u trajanju od po 90 minuta.
Zatražite ponudu
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija