Program upravljanje menadžerima dizajniran je da pruži podršku menadžerima srednjeg nivoa u kompanijama, izvršnim direktorima manjih organizacija, osnivačima startapova i preduzetnicima, kako bi na efikasan način upravljali poslovanjem i timovima
☰Još programa
PROFESIONALNI RAZVOJ+
- Početna
- /
- Upravljanje menadžerima
Upravljanje menadžerima
Cilj ove obuke je da obezbedi ekspertska znanja, veštine i alate menadžerima, kako bi na najefikasniji način realizovali ključne aspekte poslovanja, održali dinamiku i energiju organizacije, kao i kulturu rasta, kroz efektivno vođenje timova.
Specifične uloge i odgovornosti menadžera, zavise od veličine, strukture i kulture organizacije. Na osnovu dugogodišnjeg iskustva u održavanju trening programa za menadžere različitih nivoa u okviru različitih industrija, dizajnirali smo obuku kroz tri celine, koje obezbeđuju razvoj ključnih kompetencija i ekspertskih znanja menadžera ovog nivoa.
Modul 1: Strateško razmišljanje i donošenje odluka
- Prilagodljivost poslovnim zahtevima i uloga menadžera/lidera;
- Strateško razmišljanje i oblikovanje poslovnih strategija;
- Upravljanje kompleksnošću poslovanja kroz efikasne procese donošenja odluka;
- Upravljanje rizicima
- Specifičnosti upravljanja velikim timovima;
- Procena kompetentnosti i planiranje razvoja pojedinaca i timova;
- Koučing alati u menadžmentu;
- Mentorski proces u menadžmentu;
- Efikasno delegiranje i praćenje učinka;
- Upravljanje timskom kulturom i građenje kulture visokih performansi;
- Upravljanje promenama
- Građenje uticaja, saradnja i upravljanje zainteresovanim stranama;
- Emocionalna inteligencija u rukovođenju;
- Principi efikasne i efektivne profesionalne komunikacije;
- Primena odgovarajućeg situacionog stila rukovođenja
Koji su benefiti i izlazni rezultati ovog treninga u praksi:
- Bolje usklađivanje aktivnosti timova sa organizacionim ciljevima, obezbeđivanje njihovog ostvarenja i strateškog razvoja;
- Razumevanje međuzavisnosti i obezbeđivanje saradnje poslovnih funkcija;
- Koordinacija timskih i međutimskih aktivnosti, optimizacija resursa;
- Produktivna kolaboracija i upravljanje stakeholder-ima;
- Efikasno donošenje odluka;
- Efektivno upravljanje učinkom, davanje konstruktivnih povratnih informacija i planski razvoj zaposlenih;
- Iniciranje i negovanje dvosmerne komunikacije;
- Obezbeđivanje konstruktivne radne i timske kulture;
- Razvijanje timova visokih performansi;
- Uspešno upravljanje promenama;
Struktura i trajanje:
Program upravljanje menadžerima je skalabilan kombinovani program razvoja menadžerskih veština.
U organizovanju In-house treninga, sprovodimo prethodnu procenu stepena razvijenosti kompetencija menadžera, kako bi na najbolji način prilagodili strukturu i sadržaj obuke.
Zatražite ponudu
Zatražite ponudu
Ukoliko vas zanimaju cene određenih treninga i pogodnosti plaćanja, ili želite da zakažete sastanak i saznate više o uslugama koje pružamo, molimo vas da popunite naš formular i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!
Vaše podatke koristićemo isključivo za pružanje informacija u vezi programa iz našeg portfolija